Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013


ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΕΡΩΤΑ - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ









Η Χάρις Αλεξίου τραγουδά «Θα πάθεις έρωτα», ένα ερωτικό τραγούδι που κυκλοφόρησε το 1990 στο άλμπουμ «Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια».
Τη μουσική έγραψε ο Θάνος Μικρούτσικος, ενώ οι στίχοι του θα πάθεις έρωτα είναι από τη Λίνα Νικολακοπούλου.
Το Θα πάθεις έρωτα είναι ένα παιχνιδιάρικο τραγούδι για τα σημάδια του ερωτα, για τη βεβαιότητα αυτών που βλέπουμε και νιώθουμε όταν συναναστρεφόμαστε κάποιον και βλέπουμε πόσο ηλεκτρισμένη είναι η ατμόσφαιρα, πώς τα συναισθήματα γεννιούνται και μιλούν, ακόμα και άθελα μας…
Μπορεί τότε να κάνουμε τα πάντα για να αποφύγουμε την πραγματικότητα, ειδικά όταν εμπλέκονται και άλλοι που δεν είναι σωστό να πληγωθούν… Και κάπως έτσι φτάνουμε στο «σημασία δεν μου δίνεις και τρελαίνεσαι…»
Ομως το πάθος το παράφορο είναι εκεί και κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα θα εκφραστεί. Γιατί πολύ απλά όταν πάθεις έρωτα, δεν μπορείς να το κρύψεις.
Οι στίχοι της Νικολακοπούλου στο Θα πάθεις έρωτα είναι όπως πάντα ρεαλιστικοί και εύστοχοι… Σαν να μιλάμε στον εαυτό μας, αλλά και σαν να μιλάμε με τα μάτια προς τον άλλο, που καταλαβαίνει μεν, αλλά κάνει πως δεν… Το μόνο που μένει είναι να καταλάβει ή μάλλον να αποδεχθεί, είναι ότι θα πάθει έρωτα…
Η ερωτική φωνή της Αλεξίου είναι η καλύτερη επιλογή, σε ένα τραγούδι που έγραψε τη δική του ιστορία.

Θα πάθεις έρωτα, στιχοι – Χάρις Αλεξίου

Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου
Σημασία δεν μου δίνεις
και τρελαίνεσαι
παριστάνεις ότι πίνεις
αλλά φαίνεσαι.
Κι όταν βλέπω εγώ το στυλ
αυτό τ” αδιάφορο
βρε, καλώς το, λέω
το πάθος το παράφορο.
Εσύ για μένα θα πάθεις έρωτα
κι εγώ για σένα θα κινδυνέψω.
Με τα βρεμένα και τ” ασιδέρωτα
της αλητείας θα βγαίνουμε έξω.
Σημασία δε μου δίνεις
κι απευθύνεσαι
συνεχώς στον διπλανό μου
στόχος γίνεσαι.
Κι όταν βλέπω εγώ παιδί μου
αυτή την κίνηση
βρε, καλώς τη, λέω
τη νέα τη συγκίνηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου