Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΕΞΩ ΒΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΣΕΝΑ!!!



Ματάκια μου, έξω βρέχει και εγώ κάθομαι δίπλα στο παράθυρο και το μυαλό μου ταξιδεύει στην ζεστή αγκαλιά σου όπου εκεί ζω την πιο μαγευτική στιγμή, σκέφτομαι ότι όταν τα χέρια σου με χαϊδεύουν πλημμυρίζει η καρδιά μου από την αγάπη σου, το μαγευτικό άρωμα σου μου θυμίζει την ομορφιά σου και το υπέροχο χαμόγελο σου, αισθάνομαι ότι τ'αστέρια έχουν κατέβει στη γη όταν βλέπω το φωτεινό πρόσωπο σου να με κοιτάει με αυτά τα υπέροχα μάτια, είμαι στην πραγματικότητα αλλά κλείνω τα μάτια νομίζοντας ότι βλέπω το όνειρο που ζω κάθε βράδυ.


Είσαι το πιο γλυκό όνειρο μου, ξυπνάω με διάθεση και με ταξιδεύεις σε αναμνήσεις, επιθυμώ να χάνομαι μέσα στο βλέμμα σου, ζω καταπληκτικές στιγμές ευτυχίας και το πρώτο πράγμα που ζητώ όταν θα ανοίξω τα μάτια είναι να αντικρίσω την μορφή σου, να αγγίξω το κορμί σου και να σε γεμίσω με φιλιά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου