Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ.....





Βασανάκι μου, το πρωί μόλις ανοίξω τα μάτια και το βράδυ πριν τα κλείσω η σκέψη βρίσκεται διαρκώς στα υπέροχα μάτια και το γλυκό χαμόγελο σου, θέλω να νιώσω την ζεστή αγκαλιά σου και να γευτώ τα γλυκά φιλιά σου. 
Ματάκια μου είσαι ο μόνιμος και ο πιο πιστός επισκέπτης στα γλυκά όνειρα μου, σε νιώθω τόσο κοντά μου που νιώθω την καυτή ανάσα σου, εκεί ταξιδεύω στις αναμνήσεις σου παρέα με το χαμόγελο σου, περπατώ στο σκοτάδι αγκαλιά με το φως της καρδιά σου, νιώθω τόσο περίεργα, τόσο υπέροχα που παρακαλάω να μην ξυπνήσω και χάσω αυτές τις μαγευτικές στιγμές. 

Οι χτύποι της καρδιάς σου με ξύπνησαν από τον λήθαργο, η ομορφιά της ψυχής σου έδωσε χρώμα στην σκληρή καθημερινότητα.
Κάθομαι απέναντι σου και χαζεύω κάθε σου κίνηση και κάθε μορφασμό, το χαμόγελο σου φτιάχνει την διάθεση μου αυτές της κρύες μέρες του χειμώνα. 
Μωρό μου η σκέψη μου είναι γεμάτη από εσένα, μάλλον είσαι η μόνη μου σκέψη, θέλω να είμαι κοντά σου να συζητάμε για τα πάντα, η αγκαλιά σου είναι ο προορισμός μου.

Είμαι εδώ για σένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου