Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΣΕ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ...ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...Σ'ΑΓΑΠΩ...






Βασανάκι μου, ανοίγω-κλείνω τα μάτια και νιώθω τη λαχτάρα να σε αγκαλιάσω και να σε γεμίσω φιλιά, θέλω να σε κρατήσω σφιχτά και να μην σε αφήσω ούτε στιγμή, να κάνουμε βόλτες όλη τη νύχτα και να απολαμβάνουμε την μαγεία του έρωτα μας, να είμαστε αγκαλιά μέχρι το ξημέρωμα παρέα μόνο με τα ξωτικά.
Αγαπούλα μου, θέλω να νιώσω τη ζεστασιά του κορμιού σου να χαθώ στα ζεστά φιλιά σου, το μόνο που κάνω κάθε μέρα είναι να παρακαλάω τη νεράιδα των ευχών να κάνει πραγματικότητα την ευχή μου, σε σκέφτομαι μόλις ανοίξω τα μάτια, σε ονειρεύομαι όταν κοιμάμαι, σκέφτομαι εσένα και εμένα και φτιάχνεται η διάθεση και φεύγει η θλίψη από το πρόσωπο μου, μωρό μου κρύψε με κάτω από την ομπρέλα της αγάπης σου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου