Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ...ΛΟΓΙΑ ΨΥΧΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ...








Ματάκια μου, ήρθες φώλιασες στην ψυχή μου και έκανες την καρδιά μου να είναι ευτυχισμένη αντικρίζοντας το υπέροχο χαμόγελο σου και την γεμάτη καλοσύνη καρδιά σου. Μπορεί να είσαι μακριά μου σε νιώθω όμως τόσο κοντά μου, είσαι δίπλα μου και κλείνοντας τα μάτια μου αισθάνομαι ότι η μορφή σου έρχεται και μου ψιθυρίζει με τρυφερότητα και αγάπη όμορφα λόγια και νιώθω ότι κουρνιάζω στην τρυφερή αγκαλιά σου χαμένος στα χάδια σου και στα ζεστά φιλιά σου.

Βασανάκι μου, το είχα ξεχάσει μα ήρθες εσύ και μου το θύμισες το πιο όμορφο συναίσθημα, μου κράτησες το χέρι και με το αγκάλιασμα σου μου έδωσες το πιο όμορφο ξύπνημα, μ'έβγαλες από έναν λήθαργο που δεν είχα καταλάβει πόσο βασανιστικός ήταν.

 Η ψυχή μου ταξιδεύει γυρεύοντας να χορτάσει από την παρουσία σου, να σε κλείσει στην αγκαλιά της να σε γεμίσει με ατελείωτα φιλιά, τι ωραίο συναίσθημα, ψάχνει να βρει τον άνθρωπο της, ψάχνει το άλλο της μισό.

Τα μάτια μου άρχισαν να βουρκώνουν αλλά μην στεναχωριέσαι καρδούλα μου αυτά είναι δάκρυα χαράς.

Σ'ευχαριστώ που είσαι κοντά μου . . .



Με αγάπη 
     Το μωράκι σου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου