Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΣΙ!!!









Όλη
νύχτα περπατούσα πλάι στη θάλασσα,
σκεφτόμουν έρωτας και πάθη, φιλίες και γνωριμίες
οι οποίες φυλλορροούν στο βωμό του χρήματος και της οικονομικής κρίσης.
Δύσκολο
έργο να κρατήσεις κάτι ζωντανό και να δίνεσαι συνέχεια, ευχάριστο στην αρχή, κουραστικό στη μέση, απογοητευτικό όταν προσπαθήσεις να ζητήσεις λίγο από αυτό που έδωσες...

Θέλει "δουλειά", αγάπη και υπομονή

Σκοινί
που κόβεται είναι η φιλία, εξαρτώμενη όμως από δύο χέρια για να ξαναδέσει.
Κοιμάσαι
και ξυπνάς με τις ίδιες έγνοιες χωρίς κανένα να νοιάζει.Δεν είμαι έτσι εγώ. Εγώ είμαι αυθόρμητος και μ' αρέσει να απολαμβάνω τη ζωή χωρίς την έγνοια των χρημάτων ή των προνομίων.
Μπήκα
σε καλούπια, ζόρικα, στενά. Έκανα τα θέλω μου πέρα, όταν ξεκίνησα να πραγματοποιώ ανάγκες ή επιθυμίες άλλων...
Τόσο
όμορφο, αλλά όταν ζητάς κάτι και για σένα, τόσο απογοητευτικό σε ένα κόσμο ο οποίος αρέσκεται μόνο να παίρνει...
 Σου λέω, λυγίζω και περιμένω να πεις, μη θλίβεσαι. 

Απογοητεύομαι
ήσυχα και περιμένω να αυτοξεχάσω ότι με πλήγωσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου